lauantai 2. huhtikuuta 2011

cucumber?

Päivä 1 – Esittele itsesi Päivä 2 – Eka rakkaus Päivä 3 – Minun vanhempani Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään Päivä 5 – Mitä on rakkaus? Päivä 6 – Minun päiväni Päivä 7 – Paras ystäväni Päivä 8 – Se hetki Päivä 9 – Uskoni Päivä 10 – Päivän asu Päivä 11 – Sisarukseni Päivä 12 – Käsilaukussani Päivä 13 – Tällä viikolla Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään? Päivä 15 – Unelmani Päivä 16 – Eka suudelmani Päivä 17 – Mieleisin muistoni Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni Päivä 19 – Kaduttaa Päivä 20 – Tässä kuussa Päivä 21 – Toinen hetki Päivä 22 – Tämä järkyttää minua Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään Päivä 25 – Ensimmäinen Päivä 26 – Pelkään Päivä 27 – Suosikkipaikkani Päivä 28 – Ikävöin Päivä 29 – Tähän pyrin Päivä 30 – Soittolistallani Päivä 31 – Viimeinen hetki


En kyllä tiiä yhtään miten voisin esitellä itteni jollain toisella tavalla kun ranskalaisilla viivoilla :D No... kuvailisin itseäni aika ajattelevaiseks ja empaattiseks ihmiseks. Tykkään nauraa, sateesta, energiajuomasta, teestä, juustokakusta, kavereitten kanssa sekoamisesta, kaupassa käymisestä, elokuvista ja kirjottamisesta. Oon lähipäivinä ollu aika stressaantunu mun "velvollisuuksista", jotka koen jotenkin yllättävän haastaviks. Olenhan minä vain pieni tyttönen. :3 Mun huonoja puolia on ehkä... no tuun aika helposti kateelliseks (ja se jos jokin on paha juttu!) ja loukkaannun/alan parkumaan aika helposti. :D Vihaan herätyskelloa, kuumutta, kiirettä, sitä jos on out of milk or sugar, sitä jos jotakin hauskaa asiaa seuraa kauhee katastrofi (ei nyt ihan katastrofi, mutta siis jotain pahaa), sitä kun muumitikkarit on niin pieniä ja verilettuja. En oo ehkä vielä ihan täysin löytäny itteeni, enkä siks osaa kertoo muuta.

 

2 kommenttia:

  1. Hei mistä sä sait ton 'päivä X' - jutun? : )) ku mää oon aatellu jotain tomosta, mut en oo löytäny, saanko kopsata ton, jos en muuta löydä? ; D

    VastaaPoista
  2. Joo tottakai saat kopsata ja löysin ton sen nimisestä blogista kuin; I'm not your boyfriend baby

    VastaaPoista