keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

ABOUT RITA!!!!!!!!!!!!!!



RAKKAUSELÄMÄ
1. Oletko nyt rakastunut? - En varmaan oo koskaan ollutkaan
2. Uskotko rakkauteen? - joskus uskon ja joskus en. Välillä usko hiipuu.
3. Oletko koskaan särkenyt kenenkään sydäntä? - No en tiedä... en ainakaan niin etteikö se olisi korjattavissa.
.4. Onko kukaan särkenyt sinun sydäntä? - Itseasiassa on.
5. Tuntuuko rakkaus sinusta turhalta? - riippuu ja roikkuu
6. Uskotko rakkauteen ensi silmäyksellä? - Uskon että rakastua ei voi ensisilmäyksellä, mutta ihastua voi kyllä.
7. Oletko koskaan rakastanut/ihastunut jotain, mutta et kertonut tälle? - Kyllä olen
8. Pelkäätkö sitoutumista? - No itseasiassa kyllä se vähän kammoksuttaa.
9. Onko sinulla koskaan ollut salainen ihailija? - No jos ei kavereitten piloja lasketa niin ei 












































YSTÄVÄT & KAVERIT
[ ] Minulla on tiivis kaveriporukka
[ ] Mutta vain yksi paras ystävä
[ ] Minulla EI ole vihamiehiä
[x] Minulla on paljon tuttuja ja puolituttuja

[x] Minulla on enemmän kuin kolme ystävää
[yritän] Pidän yhteyttä kaukanakin asuviin ystäviini/kavereihini






































KAUNEUS & TERVEYS
[ ] Minulla on OMASTA mielestä kauniit/hienot silmät
[/] Olen sujut kehoni kanssa   (<- joskus, mutta ERITTÄIN harvoin.)
[ ] Olen tyytyväinen pituuteeni
[/] Hiukseni ovat hyväkuntoiset
[ ] Olen kaunis
[ ] Olen lihaksikas
[x] Hampaani ovat suorat
[x] En polta tupakkaa
[x] Olen absolutisti
[x] Huuleni eivät ole rohtuneet
[ ] En ole juuri koskaan sairas
[/] Minulla on hyvä ryhti
[x] En pureskele kynsiäni





---





















RANDOM
01 Milloin viimeksi itkit? - En ole varma... muistaakseni toissapäivänä
02 Oletko koskaan kärsinyt sydänsuruista? - No teoriassa kyllä
03 Milloin viimeksi? - Syksyllä
04 Milloin nautit elämästä? - Nautin aika useinkin ja aika pienten asioiden ansiosta.
05 Haluaisitko jättää jonkun teksiviestillä? - En... tai no ehkä, mutta en aio tehdä niin koska se olisi paskamaista.
06 Onko sinua jätetty tekstiviestillä? - Ei (:
07 Pelkäätkö rakastua? - En tiedä mitä on rakastuminen, joten en tiedä mitä pelätä.
08 Satuttaako rakkaus? - Kuulema

----
















ULKONÄKÖ JA LAITTAUTUMINEN
Minkä väriset silmät sinulla on - Siniharmaat/vihreet
Entä hiukset - Suklaan väriset alunperin, mutta nyt punaset
Oletko tyytyväinen ulkonäköösi - .... Joskus, mutta kukaan muu ei tunnu olevan. Vaikka väliäkös sillä. On vaan joskus vaikea olla tyytyväinen itseensä jos ainoat kommentit ulkonäkööni liityen ovat kriittisiä.
Oletko pitkä - Kehen verrattuna?
Käytätkö meikkiä - Ripsiväriä
Kuinka kauan kestää laittautua - No... 15 minuuttia. Pukea, laittaa hiukset ja ripsiväri
Käytätkö suoristusrautaa - Joskus
Onko "laittautuminen" turhaa - Riippuu mihin on menossa



tässä nyt vähän tietoa minusta kaikille uusille ja vanhoille lukijoille (: I love you all!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti