sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

Onnea vaan.

Päivä 1 – Esittele itsesi Päivä 2 – Eka rakkaus Päivä 3 – Minun vanhempani Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään Päivä 5 – Mitä on rakkaus? Päivä 6 – Minun päiväni Päivä 7 – Paras ystäväni Päivä 8 – Se hetki Päivä 9 – Uskoni Päivä 10 – Päivän asu Päivä 11 – Sisarukseni Päivä 12 – Käsilaukussani Päivä 13 – Tällä viikolla Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään? Päivä 15 – Unelmani Päivä 16 – Eka suudelmani Päivä 17 – Mieleisin muistoni Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni Päivä 19 – Kaduttaa Päivä 20 – Tässä kuussa Päivä 21 – Toinen hetki Päivä 22 – Tämä järkyttää minua Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään Päivä 25 – Ensimmäinen Päivä 26 – Pelkään Päivä 27 – Suosikkipaikkani Päivä 28 – Ikävöin Päivä 29 – Tähän pyrin Päivä 30 – Soittolistallani Päivä 31 – Viimeinen hetki




ööööh... en oo koskaan ollu rakastunu tosissani, joten tää on ihan älyn vaikee juttu. Oonhan mä tietty ollu ihastunu aika useinkin ja "rakastanu" niitä, mutta vain ja ainoastaan teoreettisesti. Elikkäs mulla ei oo kaheesti mitään kerrottavaa mun ensirakkaudesta. (: Kerron kyllä kun se tulee (;





Haluan vielä tähän loppun kertoa, että synttärini lähestyvät. (: Ne ovat 14.4 ja olen päättänyt olla herkkulakossa siihen saakka (Energiajuomaa tai limsaa ei lasketa!).  En tiiä yhtään mitä toivon synttärilahjaks! Oon miettiny kameraa, mutta en usko että iskä osais ostaa mitään laadukasta. Hanna ja Iina kuulema suunnittelee mulle jotain yllätyslahjaa :D Ihanaa! En oo ennen saanu kavereilta synttärilahjaa, ellen sitten olis järjestämässä juhlia. Kerta se on ensimmäinenkin. Mulla ei oo oikeesti aavistustakaan mitä ne aikoo mulle hankkia, ja ootan aika innolla niitten lahjaa! Meidän pitää leipoa koulun pääsiäismyyjäisiin päivä ennen mun synttäreitä. Niin ja päivä mun synttäreitten jälkeen SCREAM 4 tulee elokuviin, ja meillä on ihan mahtavia suunnitelmia Paiqen, Marian ja Miriamin kanssa sitä päivää varten. <3




4 kommenttia:

  1. kiva tää sun blogi, munki blogia saa käydä lukemassa c: http://sarafail.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Onnea sulle jo etukäteen synttäreistä. :) P.s. Ihania kuvia! ♥

    VastaaPoista
  3. Sara: Kiitos paljon, ja tokihan minä käyn (;
    Ninni: Kiitos <3 Kilttiä onnitella vaikka et ees tunne mua (: Ja kiitos.

    VastaaPoista