keskiviikko 19. tammikuuta 2011

And when everything goes wrong...
















Vihaan sitä kun suunnitelmat menee pieleen! Niinkun mulle kävi tänään. Olin suunnitellu kauheesti kattovani kaikkia suomalaisia leffoja, mutta SITTEN en löytänykkään just sitä kaikkein tärkeintä leffaa ja loppujen lopuks ryhdyinkin stailaamaan mun vihkoo ja laittamaan julisteita ?? O.o Kuinka alas sitä ihminen voi vajota? No ei vaan, oon tyytyväinen että tein ne jutut ... -.-  No anyway tänään juttelin Saran kanssa, ja se sano että sinne sen Kulissi ryhmään mahtuu vielä, joten aion mennä sinne näyttelemään.

"Mooi :D Joo, Kulissia harrastan. Sinne pääset tosi helposti mukaan, vielä on tilaa uusille näyttelijöille (, Jos tulet mukaan kulissiin, niin pääset automaattisesti mukaan kesännäytelmään :)
Me harjoitellaan keskiviikkoisin Tapiolalla 17.-19.00
Keväällä harkat sitten lisääntyy. Jos haluat mukaan, niin pitää vaan varautua sitten siihen, että kesäkuu on oltava kokonaan kotona. Vain juhannuksena on taukoa, ja näytöksistä ei olla poissa muutakuin hengen hädässä (, (kyllä me ollaan kuumeessakin ediinnytty yms) :D

Laitan sulle toisessa viestissä ohjaajien yhteystiedot. Mutta ennakkoon ei tarvitse välttämättä edes ilmoittautua, tulee vain paikalle (:"   

 Tollanen oli Saran vastaus kun kysyin siitä jutusta viestillä. Aika kivaa. Mut mua vähän hirvittää toi: "Esityksistä ollaan pois vaan hengenhädässä." juttu :/ No kyllä se siitä. Pitää omistautua. (= 

Me vähän seottiin tänään kuviksen tunnilla eikä sitten oikein tullut taas mistään mitään... (.=


















----______________________________________________________________________
MAAILMAN HUONOIN LASTENSATU:

"Sekä punahilkka että mummo kuolivat erittäin väkivaltaisesti..."
"Vieras mies vei Pinokkion hauskaan paikkaan jossa oli oikein..."
"Sitten Kerttu tarjosi Hannulle piparia." <- HAHAHAH!!!


ASIOITA JOITA VOI SANOA KOIRALLE, MUTTA EI TYTTÖ- TAI POIKAYSTÄVÄLLE:

"Sut pitää leikata."
"paikka...PAIKKA!"
"mä laitoin sulle kipon siihen lattialle."
"Älä kerjää! Älä kerjää!"
"Mää vien sut nyt tonne naapuriin astutettavaks."


MUUTENVAIN HAUSKOJA REPLOJA:

"Arvo oli hieno mies. Hänen kanssaan monta kertaa mastot tanassa mentiin tyrskyjä päin."

Putouksesta: "- No Marja Tyrni harmittaako kun koko suomenkansa näki kun epäonnistuit? - Kuule samaan aikaan tuli toisella kanavalla mäkihyppyä, tätä ei nähnyt kukaan!"

----

KATSOKAA NÄMÄ VIDEOT JOS TEILLÄ ON HUUMORINTAJUA xD ;


JA:



_________________________________



Oikeesti nauran joka kerta ihan vitusti vaikka oisin just kattonu noi xD
 Ihan oikeesti mahtavia näyttelijöitä ja ihan posketonta huumoria <3 love it so! 
Suunnitelmiin tuli muuten muutos, Henna, Hanna ja Iina ei tuukkaan meille yöks vaan Annika ja Ira tulee.
Olin muuten eilen Iralla ja meillä oli ihan hemmetin hauskaa, vaikka kaikki johtikin siihen että mun kengät oli märät ja mua paleli. Tönittiin toisiamme lumihankeen ja kaatuiltiin kun jotkut känniset ukot xD Iralla syötiin hunajaa ruokalusikoista =3 Luin semmosen tosi hyvän tarinan jostain Iran lehestä, mutta en tiiä/muista sen nimee. Se kerto jostain joulubileistä.  Tänään tulee Skins!! Jee! Sitä oon taas oottanu koko viikon! (= Nyt meen, etten VAAN missaa hetkeekään (=





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti