maanantai 17. tammikuuta 2011

So we burst into colors and carousels. Fall head first, like paper planes in playground games.




Oli kaikin puolin ihan mukava päivä (;




Ihkutin koko päivän koulussa sitä Riku Niemistä ja sitten ilmotin että meen sen kanssa naimisiin (; Oon laskenu meiän ikäeron ja kaikkee. Kaikki on suunniteltu ja sekunnilleen ajoiteltu (': Odotappas vaan Riku! 


Tänään mua ei väsyttäny niin paljon kun väsytti viimeviikolla, vaikkakin se saattaa johtua siitä ettei tarvinnu kävellä aamulla kouluun (= Iskä heitti, ja olin tosi ilonen. Koulussa oli ihan rentoo ja ruokailu saatto vaikuttaa mun mielentilaan HIUKAN, koska meiän koulussa on maailman kuvottavinta ruokaa lähes jokapäivä, mutta tänään... se ruoka oli ihan syömäkelposta. 




Koulunjälkeen menin Iinan ja Hannan kanssa Hennalle, ja oltiin aika puheliaalla tuulella kaikki. (= Käytettiin Hennan ja Iinan koiria lenkillä (yllättävän pitkällä) ja sen jälkeen syötiin välipalaa (= Se oli kyllä aika hupaisa hetki. Iina teki ihan omia sekotuksiaan ja heittikin lähes koko ruokansa menemään. Perus (; Sitten me teurastettiin Hennan ja sen vanhempien tekemä PIPARKAKKUTALO! <3 Se oli ihana hetki. Henna tarjos mulle ja Iinalle vähäsen kotiinkin, koska halun ilmeisesti eroon siitä "Venäjältä tuodusta taikinasta ja pahoista karkeista". Mutta ei saatukkaan yhtään kotia, koska syötiin koko talo jo siellä Hennalla. (; 








































Me juteltiin niitten keittiönpöydän ääressä varmaan kaks tuntia, sitten mentiin koneelle ja katottiin Vedetään Hatusta- videoita =D Ne on ihan parhaita! Sitten Hanna lähti ja me jäätiin makoilemaan Hennan ja sen vanhempien huoneeseen. Juteltiin jälleen syvällisesti tulevaisuudesta ja meidän agressiivisista tunteistamme erästä/eräitä henkilöitä kohtaan. 


Hanna aikoo mennä eri kouluun kun minä, Henna ja Iina. Se oli päivän polttava puheenaihe. 


Henna sano:


"Mua ei pelota tuleva, kunhan tiiän että te ootte mun kanssa koko ajan. En tartte kauheesti muita." (= Se oli piristävää kuulla. 


Ja suunniteltiin kaikenlaista perjantaiks. Aiotaan mennä kaupungille ja sen jälkeen meille vähän SLEEPOVERaamaan  (= Aiotaan kattoo koko yö Twilight- leffoja ja syyä karkkeja. (; Mukavaa. Toivottavasti ei tuu esteitä. -.- Mun tuurilla nimittäin tulee.


Iina; "Sä maksat meiät sisälle Alkoon!!"   xD  hajosin (=






































Mietin myös tänään, että oisin halunnu mennä Iralle pitkästä aikaa niin että oltais oltu kolmestaan mä, Ira ja Annika, mutta ne ei oikein ollukkaan yhteistyö halusia tai jotain... ne on ehkä vähän vihasia kun oon alkanu viettämään aikaa Hennan, Hannan ja Iinan kanssa. Kyllä se siitä. Niitten pitäis tietää että ne on rakkaita mulle. 



















- Rita

3 kommenttia:

  1. sun postauksia on ihana lukee ku ne on noi pitkiä ja kaikkee ♥ mistä etit noita kuvia?

    VastaaPoista
  2. Ihan kuvahausta. Ja tuolta koneen arkistoista.

    VastaaPoista
  3. niin, ja ton viimesen tein ite.

    VastaaPoista