sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

If he loves you, he loves you not, Be the one to leave him baby, don't get caught

Nyt tiedossa on 100 % ihkutusta! Tai no ei ihan, ehkä 80-90 % ihkutusta.


Alotankin ihan suoraan ihkuttamaan: Emma lupas jutella Mitjalle ja mun viikko kausia jatkunut masennukseni tuli päätökseensä ja nyt oon yhtä hymyä ja tekis mieli tanssia katolla niin että kaikki luulis mun saaneen epilepsia kohtauksen, eilen oltiin särkänniemessä ja oli ihan sika kivaa ja kävin Moto Gee:ssä vaikka olin ihan varma etten todellakaan uskalla ja kun nousin siitä olin varma että olin kussu housuun (onneks en ollukkaan), iskä oli maailman paras koko päivän, Ira pelasti mun perjantain ihan totaalisesti koska lähti mun kanssa kaupungille ja oli muutenkin aivan ihana koko ajan, ostin uudet legginsit (VIHDOINKIN!) ja vaikka Marjo väitti että ne on liian räikeet en välittäny (vähänkö oon nykyään varma ittestäni!), ostin myös uudet paidan ja sitten vielä tommosen ihan mielettömän vyön.
Luin ehkä kaikkien aikojen ihanimman kirjan - josta on luvassa vielä erinnäinen ihkutus postaus, oon onnistunu mun kauhuelokuva- lakossa ihan yllättävän hyvin(päädyin pitämään kauhuelokuva- lakkoa koska huomasin että en uskalla nukkua iltasin jos iskä on nukahtanu ennen mua), päätin että piän tuparit sitten siellä uudessa asunnossa (oon alkanu diggaamaan siitä ajatuksesta että me muutetaan ja en malta ottaa), värjään hiukset mustiks ja opin viimeinkin käyttämään kajaalia niin ettei musta tunnu siltä että meikit on levinny ja että oon kun talviunilta heränny Panda. Päätin myös kerätä rohkeuteni ja tehä ite ittelleni korvikset (en oo vielä tehny) ja sen jälkeen marssin Håleen tai Undergroundiin ja otan huulikorun.

Ihkutusta tulikin aika paljon.


sitten ne asiat joita en todellakaan aio ihkuttaa:

Leo (yks poika kuka piinaa mua ihanuudellaan) päätti väkisin tunkeutua mun uniin vaikka kuinka yritin estää, alan pelätä että kaikki mun suunnitelmat siitä kuinka en aio koskaan polttaa, juoda tai pahimmassa tapauksessa käyttää jotain aineita unohtu täysin jos alan liikkua vääränlaisissa porukoissa ja musta tuntuu että mulla on Bad face day joka päivä.




2 kommenttia:

  1. Voi ei, oot kauheen söpö 83 sie taidat olla hiukan in loooove?! ;---)

    VastaaPoista
  2. Saatan hiukan olla. xD Mutta aika väärään henkilöön kylläkin.

    VastaaPoista