torstai 5. toukokuuta 2011

Can't u see that your fading?

Tänään oli niin kova päivä! Tää viikko on muutenkin ollu aika mahtava, vaikka taas toisaalta kaikki on ollu ihan pielessä. Meidän perheestä on kuollu yks meidän iskälle erittäin rakas henkilö ja iskä on ollu masentunu. Ei siitä sen enempää. Eilen olin Annikalla yötä ja meillä oli tosi lystiä xD Tänään oltiin tutustumassa uuteen kouluun ja sielläkin oli lystiä (x   Musta vähän tuntuu että mulla on joku poikienmetsästys kausi käynnissä, sillä oon tän viikon aikana ollu "rakastunu" varmaan kuuteen eri poikaan! :D Tänään taas löysin muutaman uuden kyylättävän <3 Yhen ihan uskomattoman sulosen pojan nimee en tiedä, joten kutsumanimeksi olen hänelle antanut PANDAKARHUN (: <3<3 Hän on unelma!

Kamera on isillä, joten en saa laitettuu ite ottamiani kuvia, mutta onneksi ystävämme weheartit on aina valmis auttamaan (; en edelleenkään kässää, miks tänne ei kukaan noista 30 lukijasta kommentoi koskaan???? SAA KOMMENTOIDA!








- Rita

1 kommentti:

  1. Heyy oon 18 vuotias tyttö Helsingistä ja alotin tos vähänaikaa sitten kirjottaa tollast lifestyle/ fashion blogii, ois kiva kuulla muilta bloggaajilta palautetta mun blogista ja tietenkin lukioitakin ois kiva saada =) tuu ihmees lukemaan ;D

    http://leave-world.blogspot.com/

    VastaaPoista