tiistai 1. maaliskuuta 2011

Gloria

Eli hei! Mulla on ollu tässä nyt suunnitteilla pari päivää, että värjään hikset. Me mietittiin äitipuolen kanssa että me vaalennettais noi päällyshiukset ja jätettäis loput ihan mustiks. Sitten ne vaalennetut hiukset vois värjätä jollain shokkivärillä (Star gazer). Mä oon ollu aina vaalennusta vastaan, mutta kyllä kai sitäkin vois kokeilla. (:::: Eilen oltiin Emman kanssa shoppailemassa ja siinä kaiken säädön ohessa käytiin siinä yhessä liikkeessä josta aattelin ostaa sen värin. Luin vähän siitä väristä ja se on sellasta että jo ihan pieni määrävärjää tosi kirkkaaks, eli siitä samasta tuubista vois käyttää useemminkin kun kerran. Ja kun mun hiusten kanssa on muutenkin kaks ongelmaa, joita ton värin kanssa ei tarttis miettiä:



  1. Mulla on ihan liian paksut hiukset, ja yks väripaketti ei riitä. Eli jopa kotivärjäys maksaa mulle/meille mansikoita. 
  2. Mun hiukset kasvaa TOSI nopeesti, joten juurikasvu on tuttu juttu.


 















Noi ongelma jäis unholaan, koska tuosta paketista riittää moneen värjäyskertaan. Ja huonot puolet onkin sitten ne, että se väri kuluu tosi nopeesti. Siellä liikkeessä värivaihtoehtoja oli vaikka kuinka paljon, mutta aattelin että vois ihan aluks laittaa jotain vähän hillitympää, ja sitten jos tykkään niin vois kokeilla vaikka jokaista väriä vuorollaan. (::::   Luultavasti tää värjäys operaatio käy toteen ennen kun hiihtoloma loppuu. (:  




















Elikkäs tuossa ois nyt vähäsen noita värivaihtoehtoja. Mua kiehtoo eniten toi Golden flame-  punanen, Coral blue-  sininen, Tropican green-  vihree,  Magenta-  pinkki tai  Ultra blue-  sininen. (::: Eli auttavaa päättämään ja kertokaa jos on kokemusta tästä väristä tai muten shokkivärien käytöstä.  

Tässä vielä vähän kuvia käyttäjistä:






Niin... Siinä. 
Toi on ihana toi baby pink väri tossa toiseks viimesessä kuvassa 
ja niin on tossa viimesessä kuvassa toi Coral Bluekin. :3 NAM!!





10 kommenttia:

  1. mulla on aika pitkät hiukset mut sellai yks puteli on riittäny kahtee värjäykseen! Näis on vaa se paskahomma et se haalistuu kauheen nopeesti. Mut ei se aina näytä niin kauheelta. Mut jos haluu pitää sen värin kirkkaana koko ajan nii melkee pitäs joka viikko värjää tai ainakin joka toinen viikko. Vitsi toi baby pink on söpö :3 mut toi royal bluekin on aika jees, ja jos et tykkää kauheen räikeetä pistää niin se kyllä haalistuu aika nopeesti et melkee sanoisin et pistä vaa aika kirkas nii pääsee vähemmäl värjäyksel ja hiukset säästyy!

    VastaaPoista
  2. mulla on itellä just tollasta väriä, värjäilen vaan osaa hiuksista, ja oon tähän mennessä tainu värjätä samalla purkilla neljästi ja yli puolet on vielä jäljellä :D toisaalta laitan sitä vaan latvoihin ja otsikseen.

    Itelläki on kyl sellanen aika liila sävy joka sit haalistuu aina pinkiks, kaikki shokkivärit meinaan haalistuu aika nopeesti, tää on varmaan kaikkein hitain haalistumaan kaikista mitä oon koittanu =)

    VastaaPoista
  3. Moi! Kokeile ihmeessä shokkiväriä, kannattaa :D Ite käytän Crazy Colouria, ja oon kyllä tykännyt lopputuloksesta, on mun päässäni kestänyt oikeen kivasti. Shokkiväreissä on vielä se puoli, että parempikuntoinen hius pitää värin kauemmin kuin huonokuntoinen, mulla latvoista lähtee väri ekana ja tyvessä säilyy kirkas pinkki tooosi pitkään, aika hullun näköistä välillä :P Ainiin ja pinkissä värissä se hyvä puoli, että haalistuessaan tulee vaaleanpunainen :D

    Aiii ihana leikkaus muuten tossa sinitukkakuvassa...

    VastaaPoista
  4. Mulla on tota Rougea, jolla säännöllisesti värjään tyvikasvun pois kun sitä alkaa kampaajan Elumenvärjäyksen jälkeen tulla :) Eli siitä vähän osviittaa, että millanen väri se on, näyttää paljon tummemmalta tossa kuvassa kuin päässä, joten noi vaaleammat punaiset on tosiaan kirkkaita (ja ihania)! Kokeile ihmeessä jotain pinkkiä tai sinistä tai mitä vaan, shokkivärit on puspus ♥

    VastaaPoista
  5. Oisin Tropical Greenin tai Golden flamen kannalla, mutta sulle ehkä kuitenki se Tropical Green : )) Ihania kuvia noi ♥

    VastaaPoista
  6. Sheena: Joo, sulla on tosi upeet hiukset. I like. Joo, mä kuulinkin että ne haalistuu nopeesti ja kaikkee, mutta en värjää koko päätä niin riittää purkista nemmäkskin kun yheks kerraks. Kiitti vinkistä

    Dudu: Oho! en oo tullu ajatelleeks sitä että kun pinkki haalistuu, tulee vaaleenpunanen :::D Kiitti vinkistä.

    Insensibility: Mä vähän kelailinkin että sulla varmaan on tota Rougea. ::D Ja kiitti vinkistä (: <3

    Marria: Kiitos ja joo mä mietin tota Tropical Greeniä... (::: <3


    Kiitos kaikille vinkeistä ja käyttäjille palautteesta. Ehkä parhaat esimerkit hyvästä värjäys tuloksesta on Sheena ja Insensibility, ja toivonkin että mun lopputulos ois yhtä shokeeraava (hyvällä tavalla (::: <3) Kiitti kaikille, pelastitte mun illan/yön, koska kelailin tossa äsken ettei varmaan kannatakkaan värjätä (; Kiitos i love you all <3

    VastaaPoista
  7. Oho, Mindy jäi välistä... :D Kiitti Mindylle palautteesta ja vinkistä (::: Oikeesti ette arvaakkaan miten paljon piristitte ja motivoitte kaikki mua :::) Laitan kuvia kun oon värjänny. (Huomenna saan värin, joten värjään varmaan viikonloppuun mennessä.)

    VastaaPoista
  8. toivottavasti ei haittaa et sun hiukset tulee olee mun kuolassa kun nähää jos värjäät ne jollain noista ihanuuksista!! ää mäki haluisin mutku mutku haluun nyt sen oranssin seuraavaks ja sit voisin kattoo tota golden flamee ku se oranssi on sit vaaleempi ku tää nykyne. nyt säki tiiät jotai mun suunnitelmista hahaa en voi perua. aah taian viettää tän yön haaveillen hiuksista ♥♥♥ voitko olla torstaina?

    VastaaPoista
  9. Luultavasti (: Ja kiva tietää että oot innoissas mun hiuksista, ei kaikki olis.

    VastaaPoista
  10. miten nii ei olis? kyllä shokkiväreistä pitää olla innoissaan! ja ihana toi banneri!!

    VastaaPoista