torstai 28. lokakuuta 2010

No life xD

Musta alkaa pikku hiljaa tuntuu siltä ettei mull oo elämää ollenkaan :O Erakoidun tänne kotiin. Olin tänään koulussa, mut huomenna taas en koska mulla on kuumetta näemmä. -.- EI JAKSA OLLA KOTONA!
Nyt bloggaan kun ei oo muuta tekemistä.

Mietittiin tänään bändivuoroilla et mitä voitaisi soittaa. (oon kolmessa eri bändissä) Tässä kyseisessä bändissä, on Jonna, Sanni, Mira ja minä. Maanantaisin treenaan taas Iran, Annikan ja Alexin kanssa. Niin ja sit oon vielä siinä vapaa-ajan bändissä missä on Viki, Paiqe ja joku neljäs jäsen. Mut joo, siis tuumailtiin et voitaisko soittaa Sex Pistolsi (se oli mun idea, joka ei loppujen lopuks kelvannu kellekkään) ja sit mietittiin et soitetaan Joan Jettin I love rock n roll. Hyvä tulee (: Oon ihan lääpälläni Joan Jettii.








Joan on ihana <3 Mut en tiiä siit oikeen mitään. Vaik kuinka fanittaisin jotain, en viitti vaivautuu ettiin siitä mun fanittamasta asiasta/tyypistä tietoo O.o oonko sairas tapaus?
Ope anto tehtäväks jonkun aineen, joka pitää kirjottaa pelonvoittamisesta. Huoh. Tykkään kirjottaa, mutta ei oo energiaa just nyt. Mul on riita yhen nimeltämainitsemattoman tyypin kanssa, ja sen takia vähän kiehun välillä. MUURRRR!!! Se on niin ärsyttävä... mut se on myös mun paraskaveri. Mulla ei oo ikinä ollu sellasta kaverii kun se. Ja nyt oon ehkä menettäny sen.
Mut mull on viel Annika (: Se on mun toinen paraskaveri joka pitää halloween juhlat ei ens vaan sitä seuraavana lauantaina! WUHUU! Ja mut on kutsuttu sinne ja meen (OFC) auttaa järjestelyissä. Se nimeltämainitsematon tyyppikin tulee...
Mua v!tuttaa kun Jonna koko ajan yrittää neuvoo mua kuinka olla rokkari! En mä aio alkaa mikskään massa rokkariks, vaan pukeudun ja kuuntelen semmosta musaa kun itse tahon!
JOAN JETT <3 aaawww.
Ja Jonna on innostunu kitaroista niinku mäkin. huoh -.- Niin feikkiä! MURRURRURRUR! Se sai soittaa koko koulun kalleinta kitaraa tänään mussan tunnilla, ja eihän se ees osaa?! Miksen mä saanut sitä kitaraa? RÄYH!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti