tiistai 28. kesäkuuta 2011

dying is your favorite passion


"The frustration it's a regular thing

I hate the ones who love to hate because they're just like me.

A certain girl she took her hand and put it in my lap
*It's way too... she said once you have me you'll always come back"



Joo, mulla ei oo nyt kauheesti aihetta postata, mutt tuli semmonen hinku. No siis ensinäkin olin Iralla yötä ja ostettiin Pullavaa ja piparitaikinaa. Oltiin btw Omeglessa koko yö, eli mun mieli on tällä hetkellä aika saastunut. NIIN NIIN NIIN NIIN ja me juteltiin varmaan jotain 2 tuntia semmosille tosi kivoille pojille (meidän ikäsille) ja ne oli ihania! :D Niitten nimet oli Parker ja Austin (+ niitten joku 10 vuotias pikkuveli) Austin ja Parker kehu mun Sex Pistols paitaa ja Austin soitti kitaraa sillein ihanasti että alko polvet tutisemaan <3
Nyt ne on meidän facebook kamuja x3




Niin muuten, en oo varmaan kertonu että mun hiukset värjättiin ja leikattiin. No niin on nyt kumminkin päässyt käymään, ja lupaan ottaa kuvan ja laittaa sen tänne teille rakkaille, heti kun saan otettua näistä ees yhden kelvollisen kuvan. c: Oon myös lääkekuurilla vielä ens sunnuntaihin, elikkäs uimaankin pääsen vasta silloin. Wuhuu! Just nyt kun helteet on palannu, mää en pääse ees uimaan. No enköhän mää jotenkin kestä. Ärsyttää ihan helevetisti kun kaikki ihkuttaa niitten tosi nastaa juhannusta. ( kun juhannus meni mulla nukkuessa ja kylkikivuista kärsiessä, että mulla on todellakin oikeus valittaa tästä jos mun tekee mieli!) Muuttoon vielä muutama viikko, ja ei oo alotettukkaan pakkaamista. Ehkä sitten ens viikolla. No nyt kumminkin laitan pari kuvaa (en tietenkään yhtäkään itse ottamaa) jottei tää oo ihan kuiva ja rapistunu tää mun postaus. Saa muuten kommentoida ja ehottaa mitä postauksia mää voisin tehä. 


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti