torstai 7. huhtikuuta 2011

LIQUOR STORE BLUES :3 !!!



Tänään oli ihan mukava päivä. Päästiin koulusta jo klo: 12.00 mutta maleksittiin parin kaverin kanssa tuolla yli tunti. Kotona soitin kitaraa ja opin DECODE:n ja NUMB:in. Kävin kaupassa (ostin vanukasta, energiajuoman ja Ibumaxeja)ja velloin koko matkan kauheen itsesäälin syövereissä ja mietin kuinka ruma mä oon, ja nyt kaduttaa! Lupaan (yrittää) olla toistamatta ittelleni tota paskaa, ja olla posittivinen. Huomenna oli suunnitelmissa lähtee uimaan, mutta kaveri on kipee. 
No saanpahan löhöö ;D 
Iskä taiko mulle tämmösen ihan älyttömän tulisen hampurilaisen, 
koska ei jaksanu kokata?!
Ei oo kauheesti muuta sanottavaa (tai no on mutta tylsistyisitte kuoliaaks) paitsi että miks ihmeessä ette enään kommentoi? Kyyläätte vaan, mutta ette kommentoi! SAA KOMMENTOIDA!











TOISTAN: SAA KOMMENTOIDA (:D)






3 kommenttia:

  1. Khehehee, ootpas söpö ton sun bannerin(?) takia mun rupes ihan hirveesti tekee mieli keksiä! >8( noh, huomenna perjantain kunniaksi!!

    VastaaPoista
  2. Tää on outo kommentti.

    Mainitset tän tekstin aikana kerran vanukas, ja jotenkin olin ehtiny kalastaa sen sanan tästä ennekun edes avasin koko ikkunaa, ja sitten mietin mistä luin sen sanan ja luin sen kokoajan vahingos jostain uudestaan enkä tienny mistä se tuli. Sit mun täyty alkaa ettimään jokapuolelta sitä sanaa ettei se enään vaivais mua. Niin mitä häh herkut vainoo mua...

    VastaaPoista
  3. Sheena: Keksit on kivoja :3
    Mindy: HAHAHAHAHAHA!! Ei oo totta! Mä luulin että oon ainoo jota vanukkaat vainoo xD

    VastaaPoista