sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

If it makes you happy, than why the hell are you so sad?

On jotkut vaan niin parhaita. (::: Tiiättekö? Jotkut ihmiset vaan on yksinkertasesti ihania! Ihan niinkun H. Olin ihan sairaan ilonen kun näin sen! Mulla oli ollu sitä ihan kauhee ikävä, enkä ees muistanu miten ihana ja kiva se on. Ja mä aloin fiilisteleen kesää kun H tuli, koska me tavattiin kesällä. Ihanaa <3 Muistan sen ekan kerran kun oltiin siellä laiturilla eikä siellä ollu melkein ketään. Sitten H ja mä juteltiin ja se lähetti mulle jotain musaa kännykkään. Sit vähän ajan päästä M ja K tuli ja me puhuttiin kaikkee ihan sairaan "syvällistä" koko ajan. Se oli se ilta kun me uitiin H:n kanssa vaatteet päällä sen lammen halki. Me upotettiin yhen kauheen tyypin pyörä sinne suohon sillon :D HAH! Naurattaa vieläkin kun mietin sitä. Harjoin tapaa semmosia ihmisiä ketkä on ihan vilpittömästi kivoja ja ystävällisiä. En osaa ees sanoin kuvailla miten tärkeitä E, M ja H mulle on. Ja vaikka me ei nähä kauheen usein, niin mä mietin niitä aika usein, ja mulla on niitä kauhee ikävä. Ne ei tiiä miten paljon tykkään niistä. Ja koska tiedän että yks teistä tulee lukemaan tän, tahdon sanoo että kaikki te kolme kuulutte mun parhaitten kavereitten joukkoon. Muistan varmaan joka ikisen jutun joka ollaan yhessä tehty! (:::: 


Tossa on yks kuva mun huoneesta ja joo, tiedän että se näyttää tosi ... kröhöm, 
mutta toinen seinä ei oo yhtä 'pretty in pink' kun tää (::::


3 kommenttia:

  1. hey nii tuli mieleen et onks sulla mesee tai gallerias kuvii tai jotai ku olis kiva tutustuu ja sillee ku vaikutat kivalta tyypiltä ja bloggerin kautta on nii tyhmä jutella ja sillee :D

    VastaaPoista