torstai 17. helmikuuta 2011

Does it feel better than love?

Tänään mietin taas erillaisia kauneus ihanteita, ja tuli tosi ahdistunut olo siitä millasia ne ihanteet nykyään on. Koska nehän oli ihan erillaisat ennen! Nyt kaunista on se, kun naisella on niin luiseva vartalo, ettei sitä naisen vartaloks enään tunnistakkaan. Ja kauneuskin on erillaista. Tai siis harva arvostaa sisäistä kauneutta tai luonnollista kauneutta enään niin paljon. Tajusin myös että kaikki mun kaverit ei osaa ajatella terveyttä ja omaa parastaan niin paljon kuin minä, vaan päällimmäisenä mielessä on se että näyttää hyvältä ja saa hakemansa hyväksynnän pojilta tai joiltain "coolimmilta" kavereilta/tutuilta. Toivottavasti tilanne ei tästä enään vuosien mittaan pahene!














Näin viimeyönä ihanaa unta <3 Toni Wirtanen ryntäs meiän luokkaan kesken tunnin ja anto mulle ihanaisen suukkosen <3 aawww. (= He made my day <3

Toivottakaa mulle onnee huomiseen Matikan kokeeseen (= 






 

3 kommenttia:

  1. aa mitä kuvia ja kiva teksti :::) jee mäki näin billast unta mut en muista olinks tom vai minä ):

    VastaaPoista
  2. Onnea ;)

    Ja kauneusihanteet... My ass. Oot ihan oikeassa.

    VastaaPoista
  3. Ira: Kiitti ja joo, oot kertonu ennenkin unistas xD

    Insensibility: Kiitos ja aivan (===

    VastaaPoista