perjantai 31. joulukuuta 2010

this is the end, we wont take anymore.

Hyvää uuttavuotta lukijat!


Ellikäs juu, tää vuos on tosiaa ollu aika moinen. Tää on ollu täynnä onnistumisia ja epäonnistumisia.
Mutta jokatapauksessa tää vuos on ollu mahtava!. Täynnä mun koko elämän mullistavia hetkiä ja hetkiä, joita en ikinä tuu unohtamaan. Oon myös tutustunu moneen upeaan ihmiseen joiden kanssa olen viettänyt/tulen viettämään mahtavia ja unohtumattomia hetkiä. Oon tehny matkan sisimpääni, ja oon jo melkein perillä. Ehkä ens vuonna sitten oon jo löytäny itseni ja tyylini. :) 
Mutta en vielä tänävuonna. 
Mulla on vielä muutama vuos aikaa. 
Kiitos kaikille kavereille joiden ansiosta olen kuka olen. 
Tahdon kiittää nyt muutamaa kaveria:
Kiitos Annikalle ja Iralle siitä, että ovat olleet kanssani niin hyvinä kuin huonoinakin hetkinä
ja kiitos siitä että voin luottaa teihin kumpaankin täysillä, 
vaikkemme olekkaan enään niin läheisiä kuin ennen. Mutta ehkä vielä joskus? (: 


Kiitos Hennalle siitä, että olet ollut ihana ja saanut minut tajuamaan mitä tosi ystävä tarkoittaa, 
ja ymmärtämään paremmin millaisiin ihmisiin voi luottaa. 
Ja kiitos siitä että olet ollut aina iloinen nähdessäsi minut ja siitä että olet olemassa. <3


Kiitos Marialle siitä että olet ollut aina niin positiivinen ja innostant minua hymyilemään ja olemaan spontaanimpi. Ja siitä, että vain omanaitsenään voi hurmata ympärillään liikkuvat ihmiset.


Kiitos Emmalle niistä kaikista tuhansista kehuista joita on kanssasi aina saanut kuulla ja siitä että olet motivoinut minua koulunkäynnin suhteen ja lähes kaiken muunkin suhteen.


Kiitos Paiqelle joka on aina ajatellut vain minun parastani ja ollut tukemassa joka asiassa.
Ollut ymmärtäväinen ja hyväksynyt minut omanaitsenäni, vaikka välillä olen ollut hankala.


Kiitos Iinalle siitä, että olet ollut niin mahtava kaikin puolin, 
ja siitä että kanssasi olen saanut kompuroida mielinmäärin ilman että saisit minut tuntemaan itseni hölmöksi.
ja siitä että olet rakastanut kaiken aikaa, vaikkemme ole kauaa tunteneet.



Kiitos Hennalle siitä että olet niin samanlainen kuin minä, mutta silti niin erilainen. 
Kiitos että sinulle on ollut helppo puhua ja että olet ymmärtänyt tunteeni.


Kiitos Hannalle siitä, että kanssasi olen saanut ajatella rauhassa
ja että olet ollut ystävällinen ja mukava joka hetki jonka kanssasi vietin.


Kiitos kaikille muillekkin joihin tänävuonna tutustuin. <3









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti