torstai 2. joulukuuta 2010

I don't wanna miss a thing

Tänään oli ihan seko päivä! 
Tai no oli ihan mielettömän ihana päivä kunnes se nimeltämainitsematontyyppi tuli 
ja kysy voiaanko olla kavereita. 
Sitten meni kaikki pieleen :'(
 Mä oon koko meiän riian ajan yrittäny piätellä kyyneleitäni, 
koska tiesin että jos itken niin ajan myötä pääsen yli siitä kaverista, enkä halunnu päästä yli siitä.
 Eilen illalla kuitenkin murruin kun katoin vanhoja videoita mun puhelimesta. 




Olin just pääsemässä yli siitä, ja sitten se tulee ja sanoo että haluaa sopia. ;(
 Se on ihanin ihminen kenet oon ikinä tavannu, mutta en luota siihen enään. 
Sen takia olin ihan surullinen vaikka kuinka kauan ja nyt se sitten haluaa olla taas niinkun ennen?
 Ja kaiken lisäks sen äiti ei enään tykkää musta. 
Varmaan koska se on kertonu sille kaikkee kauheeta musta. ): 


Ja vielä kun se käyttäytyy ihan kun ei ois ees ikävöiny mua... :( 
Kauheeta.... pitäiskö tässä nyt olla vaan ihan kun ennen, vai lopettaa koko kaveruus?
EI! En voi ikinä lopettaa meiän kaveruutta ainakaan omasta toimestani. 
Se on mulle liiän tärkee. 
Oon tosi ilonen, mutta oon myös tosi loukkaantunu ja mua pelottaa... :(










Amy Lee ft. Seether - Broken 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti