perjantai 19. marraskuuta 2010

run for your father, run for your mother, run for your children and your sisters and brother!














Oon erittäin fiksu lapsi, en älynny aamulla kaiken kiireen keskellä ottaa kameraa mukaan kouluun :( Ois tullu tosi hienoja kuvia koulusta ja uimahallista. Oli ihan sairaan kivaa oikeesti! Hanna, Henna ja Iina on ihania tyyppejä (: Oon Hennalle velkaa 2,70 euroo koska se lainas mulle vähäsen mania. (: Koulussa liikkatunnilla pelattiin sähyä... -.-En oikein pidä sählystä. No okei, kyllä pidän... tai no en... okei en pidä, mut en mä nyt sitä vihaakkaan! Kaaduin aika makeesti kun Iinan kanssa vähän rymyttiin siellä salissa, mut ei mulle mitään käyny! (: Pelasin ihan hyvin oikeestaan. Iina on ihan haka sählyssä mut silti uskalsin vaan hyökätä sen kimppuun kun sillä oli pallo (;  Mutta mun peli tais olla enemmänki sellasta paikasta toiseen juoksemista ja sähläämistä, kun taktiikalla pelaamista (; 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti