lauantai 27. marraskuuta 2010

The best of the world

"Jos jonainpäivänä tuntuu siltä että itkettää, soita minulle. En lupaa,että saansinut nauramaan, mutta voin itkeä kanssasi. Jos jonain päivänä et haluakuunnella ketään, soita minulle, lupaan olla vierelläsi, ja lupaan ollatodella hiljaa. Mutta jos jonain päivänä soitat ja en vastaa, tule......tapaamaan minua. Ehkä tarvi......tsen sinua. Olen pahoillani kaikesta väärästä,mitä ikinä olen tehnyt. Mitä jos huomista ei koskaan tulisikaan? Entäjos en koskaan pystyisi sanomaan hyvästi tai antamaan isoa halausta? Entäjos en ikinä voisi sanoa: olen pahoillani rakastan sinua tai että oletparas ystäväni? Senpä vuoksi muista aina sanoa heti mitä ajattelet, koskase kerta voi olla viimeinen mahdollisuutesi. Lähetä tämä ystävillesijoista välität suuresti ♥"

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti