perjantai 29. lokakuuta 2010

Kuvasin

"I was takeing pictures by myself"





 Kuvasin mun takki joka on laitettu ihan uuteen uskoon (: Ja meiän perjantai illan mässyjä (joita ei yleensä ole) ja itsestänikin sain muutaman kuvan räpsäistyä. Löysin myös äitipuolen nuoruus kuvia vuodelta... hmmm... ehkä 80- luvulta.... (: Ihana meininki (:



                                                                  Sanni kullan pihasta (:

                                                                               Minä




takki, ja joku epämääränen varjo O.o


 minä ja minun extra iso takkini (:

omnomnomnomnomn noi Noblesset <3 

vähän meikkejä (:

vähän pelkään tota kuvaa, kaljat kourassa (; Aion itse olla puhtoinen lapsi. Mutta ilo on kyll ylimmillään tässä kuvassa (: Nice






Aateltiin huomenna värjätä mun hiukset. Mustat hiukset ja punaset raidat on suunnitelmissa. Ja leikataankin varmaan vähän (; Laitan sit kuvan (: Ennen ja jälkeen. 


- Rita










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti